Kategória: Szolgáltatásaink

Raktár bérlés Törökbálint

Raktár bérlés Törökbálint Depo Raktárbázis területén. Bérelhető raktár, hűtőház, mélyhűtött raktár. Kiadó raktár, betárolás, állványos és raklapos elhelyezéssel Budapest mellett. 0-24-órás őrzés. A Realbox Kft raktárai a Törökbálinton található Depo Raktárbázis területén helyezkedik el, és évről évre folyamatosan bővülő kapacitású. A Törökbálinti Depo Logisztikai központ az országban elsőként megnyitott raktárváros, amely azóta is meghatározó szerepet tölt be az ország logisztikai életében. Számos kiegészítő szolgáltatásokat nyújt, a raktárbázis területén postai szolgáltatások, étterem, vámügyintézés helyben, 24-órás őrzés védés, kamerás figyelőszolgálat üzemel. A sorompós ki-beengedő rendszer a maximális biztonságért szavatolja, hogy ügyfeleink árukészlete éjjel nappal biztonságban van. A vámügyintézés mellett a teljeskörű szolgáltatásainkat biztosítja, hogy raktárunkat a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal Élelmiszer Magyarországi első betárolási hellyé nyilvánította.

A regisztrált első magyarországi tárolási helyek a NÉBIH weboldalán található kereső segítségével elérhetők.

http://portal.nebih.gov.hu/elso-betarolasi-hely-kereso

A külföldről behozott élelmiszerek első magyarországi tárolási helyét az azt üzemeltető vállalkozónak be kell jelenteni a létesítmény telephelye (tárolási hely) szerinti kerületi hivatalhoz (a Megyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatósága területileg illetékes Állategészségügyi és Élelmiszer-ellenőrző Hivatala).

A szállítmányokról nyilvántartást kell vezetni, és a nyomon-követhetőséget biztosító dokumentumokat meg kell őrizni. A beérkezett szállítmányokról a 3/2010. VM rendeletben részletezettek szerint jelentést kell küldeni a kerületi hivatalhoz. (3/2010. VM rendelet az élelmiszer-előállítással és – forgalmazással kapcsolatos adatszolgáltatásról és nyomon követhetőségről 4. §)

Készletnyilvántartás

Számítógépes nyilvántartási rendszerünk segítségével biztosítjuk akár a lejáratra (FIFO) történő figyelést és az igény szerinti kitárolást. Korszerű irodánkban évek óta bevált készlet-nyilvántartási rendszerünkkel tartjuk nyilván partnereink készleteit. Ön mindenkor pontos kimutatást kap a nálunk tárolt áruról, és igény szerint figyelmeztetjük a különböző paraméterek változásáról. A raktárban az egyik legfontosabb teendő a megfelelő és precíz készletnyilvántartás. Képzett munkatársaink évek óta magas színvonalon végzik munkájukat, és segítik ügyfeleink pontos és gyors kiszolgálását.

Beszállítás

Korszerű gépjárműparkunk segítségével vállaljuk partnereinktől az áru beszállítását, kis és nagy tételben is. A hűtést igénylő termékek szállításához modern hűtőkocsikkal rendelkezünk, a beszállított árut hűtőházban tudjuk elhelyezni, tömbös és tárhelyes módszerrel is. A hűtőkocsikat a rámpához való beállás után egyedi fejlesztésű hűtött zsilippel kötjük össze, így a ki és berakodás alatt sem változik meg az áru hőmérséklete. Célunk, hogy a megfelelő termék a megfelelő mennyiségben, a megfelelő helyre érkezzen a megfelelő időben.

Kiszállítás

Korszerű gépjárműparkunk segítségével vállaljuk raktárainkból az áru kiszállítását, kis és nagy tételben is. A hűtést igénylő termékek szállításához modern hűtőkocsikkal rendelkezünk. Keressen bennünket és vegye fel velünk a kapcsolatot.

Címkézés

Csomagolás

Belső anyagmozgatás

  • Visszatárolás komissiótérből
  • Raktári kiszedés és berakás
  • Raktárrendezés
  • Aktív tárhelyek feltöltése

Bevételezés

  • Megrendelés nélkül érkező termékek bevételezése
  • Szállítmány ellenőrzése (cikkszám, adagszám, darabszám, gyári szám stb.)
  • Átvételi bizonylat előállítása

Minőségbiztosítás

  • Bejövő szállítmányok címkézés utáni végellenőrzése.
  • Gyártásból beérkező anyagok bevizsgálása, értékelése
  • Kimenő szállítmányok összeszedés utáni értékelése

Kiszedés

  • Szállítmányok egész raklapos összekészítése vagy közvetlen járműre rakása
  • Szükség esetén lejárati idő, FIFO figyelése
  • Kiszedés optimalizálása

Komissiózás

  • Cikkek összegyűjtése különböző tároló helyekről komissiózó raklapra
  • Bejárási út optimalizálása
  • Anyagok egymásra helyezhetőségének, méretének figyelése

Leltározás

Cégünk részére mintegy 12.000 m² raktárterület áll rendelkezésre. A depó páratlan adottságú területen, az M-1-M7-M0-ás autópályák csomópontjában található, területén pedig a Máv ipari főútvonalához csatlakozó iparvágány helyezkedik el.

A Real-Box Logisztikai Kft. célja, hogy széles körű szolgáltatásaival folyamatos és megbízható szolgáltatást nyújtson meglévő- és jövőbeli ügyfeleinek. A szolgáltatások versenyképes minőségét a HACCP és ISO 9001:2015 tanúsítvány garantálja.

Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésével pedig szélesítjük üzleti kapcsolatunkat, ezzel párhuzamosan növeljük működésünk hatékonyságát.

realbox-fulfillment.jpg

Fulfillment a Realboxnál!

Fulfillment Budapest, Törökbálint. Fulfillment szolgáltatás raktárunkban. Cégünk évek óta foglalkozik raktári ki és beszállítások logisztikai szervezésével akár webáruházaknak is, kedvező áron.

Elsősorban a webáruházzal rendelkező cégeknek ajánljuk fel fulfillment szolgáltatásainkat.

A Fulfillment azoknak szól akik szeretnék az általuk üzemeltetett webáruházba érkezett rendelés kiszolgálását kiszervezni raktárkezelő logisztikai cégnek, mint amilyen a Realbox Kft is. Mi levesszük a webáruházba érkezett megrendelés logisztikai terhét megrendelőink válláról, és azt teljes körűen magunkra vállaljuk, úgy mint raktári nyilvántartás, beérkező megrendelések összekészítése, csomagolása és a kiszállítással kapcsolatos ügyek intézése.

A webáruházakkal foglalkozó cégeknél jelentős költséghányad keletkezik a raktározás, raktári alkalmazottak felvétele, fizetése, és a kapcsolódó logisztikai szolgáltatások elvégzése során.

Ez a költség jelentősen csökkenthető, ha ezeket a feladatokat  a cég kiszervezi olyannak, akik már rendelkezik ezekkel, van biztonságosan őrzött raktárbázisa, képzett raktári alkalmazottakkal, szállító és rakodóeszközökkel, és képes a raktárkezelő szoftvere összekapcsolódni online a valós időben a webáruházzal.

Ügyviteli szoftverünk segítségével képesek vagyunk ügyfeleink webáruház motorjával összekapcsolódni, naprakész raktárkészlet nyilvántartást vezetni, és a beérkezett megrendeléseket kiszolgálni.

Mi az a fullfilment?

A fulfillment (teljesítés) egy logisztikai folyamat, amely magában foglalja az online rendelések kezelését és teljesítését a termékek vásárlótól való megrendelésétől a kiszállításig. A fulfillment szolgáltatások általában a következőket foglalják magukban:

  • Raktározás: A termékek tárolása a raktárban, amíg a megrendelés be nem érkezik.
  • Készletkezelés: A termékek nyomon követése, menedzselése és az esetleges újratöltési folyamatok kezelése.
  • Rendelés összekészítése (Pick & Pack): Amikor egy megrendelés beérkezik, a termékeket összegyűjtik (picking) és megfelelően becsomagolják (packing) a kiszállításhoz.
  • Címkézés és kiszállítás: A megrendelt árukat felcímkézik és továbbítják a futárszolgálatnak vagy logisztikai partnernek a végső kiszállítás céljából.
  • Visszáru kezelés: Ha az ügyfél visszaküldi a terméket, a fulfillment szolgáltató kezeli a visszárut és az ezzel kapcsolatos folyamatokat (pl. visszatérítés, újrakészletezés).

A fulfillment központok segítenek a vállalkozásoknak gyorsan és hatékonyan teljesíteni az online megrendeléseket, így időt és erőforrást takarítanak meg. Az ilyen szolgáltatások különösen fontosak az e-kereskedelmi cégek számára.

Ki vegyék igénybe a fullfilmentet?

A fulfillment szolgáltatást olyan vállalkozásoknak érdemes igénybe venniük, amelyeknek nagyobb volumenű rendeléseik vannak, és hatékony, gyors megoldást keresnek a logisztikai feladatok kezelésére. Az alábbiakban bemutatjuk, kiknek ajánlott különösen:

  • E-kereskedelmi cégek: Az online áruházak, amelyek folyamatosan növekvő számú rendelést kezelnek, gyakran választják a fulfillment szolgáltatást, hogy gyors és megbízható kiszállítást biztosítsanak vásárlóiknak.
  • Startupok és kisebb vállalkozások: Azok a cégek, amelyek nem rendelkeznek saját raktárkapacitással vagy logisztikai erőforrásokkal, a fulfillment szolgáltatásokkal elkerülhetik a raktárbérlés, alkalmazottak foglalkoztatása és a szállítás menedzselésének bonyolultságát.
  • Vállalkozások, amelyek bővülni szeretnének: Azok a cégek, amelyek új piacokra szeretnének belépni vagy nemzetközi szinten kívánnak értékesíteni, gyakran választják a fulfillment szolgáltatásokat, mivel ezek megkönnyítik az áruk gyors és hatékony eljuttatását a különböző régiókba.
  • Időszakos vagy szezonális eladásokkal rendelkező cégek: Azoknak a vállalkozásoknak, amelyek bizonyos időszakokban – például ünnepek alatt – hirtelen megnövekvő rendelésmennyiséget kezelnek, a fulfillment szolgáltatás segít rugalmasan reagálni ezekre a csúcsidőszakokra anélkül, hogy állandó infrastruktúrát kellene fenntartaniuk.
  • Vállalkozások, amelyek gyors szállítást szeretnének biztosítani: A fulfillment központok gyakran stratégiailag elhelyezkedett raktárakat használnak, amelyek lehetővé teszik, hogy a termékek gyorsan eljussanak a vásárlókhoz, különösen, ha a vállalkozás széles földrajzi területen értékesít.

Mi a teendő, ha Ön is szeretné a cége webáruházából érkező megrendelések logisztikai feladatait a Realbox venné át? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és részletesen tájékoztatjuk Önt a részletekről, illetve árainkról is. A szükséges szoftveres összekapcsolódás feltételeinek a biztosítása után.

Keressen meg bennünket, kérjen részletes tájékoztatást és árajánlatot.

huto-raktar.jpg

Szabad hűtő, fagyasztó raktár logisztikai kapacitás!

Meghirdetjük szabad raktár logisztikai kapacitásunkat. Szabad hűtő fagyasztó raktár:  900 m2 -20 fokos fagyasztó 270 m2 normál hűtő 0-8 fokos valamint a hozzá tartozó hűtő folyosó, komissiózó tér.

Négy hőmérsékleti tartományban való raktározás, (négy évszak tárolás), szárazáru tárolás, 16-18 fokos temperált tárolás, 0-8 fokos hűtő, valamint -18 fokos fagyos áru tárolás,

A kamrák teljes egészében állványozva vannak. 2019 -től ezeket a területeket kívánjuk bérbe adni, kizárólagosan logisztikai kiszolgálással együtt. A raktár Törökbálinton a Depó területén található, folyamatos 0-24-órás kamerás megfigyelőrendszer illetve biztonsági őrzés van.

A hűtés, raktározás kapacitásunk mellett igénybe vehető csomagoló, és címkéző szolgáltatásunk is.

Érdeklődni a Kapcsolat menüpontnál megadott elérhetőségeinken lehet.

huto-fagyaszto-raktar
fagyaszto-raktar
fagyaszto
raktari-adminisztrator.jpg

Webáruház logisztika, webáruház kiszolgálása raktárunkból

Webáruház logisztika, webáruházát közvetlenül kiszolgáljuk raktárunkból. A RealBox új szolgáltatásaként bevezettük, hogy a webáruházakból érkező megrendeléseket közvetlenül a raktárunkból szolgáljuk ki, illetve dobozoljuk, csomagoljuk a beérkező megrendeléseket, majd átadjuk a kiszállítást végző cégnek.

Kinek ajánljuk?

Bárkinek aki webáruházzal rendelkezik, és termékeit a beérkező rendelés alapján kell összekészíteni, csomagolni, dobozolni, címkézni. Segítségünkkel minimális élőmunkával szolgálhat ki folyamatosan nagy mennyiségű megrendeléseket is.

Hogyan működik?

Ha szeretné, hogy webáruháza logisztikai tevékenységét cégünk lássa el, nincs más teendője, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken, és munkatársunk tájékoztatja a részletekről. A szerződéskötés után a webáruházból a megrendelés raktárunkba fog beérkezni, és mi azt a helyszínen lévő raktárkészletből a megrendelés szerint összeállítjuk, csomagoljuk, dobozoljuk a termékeket, és azt átadjuk a kiszállítást végző futárnak.

Aki webáruházzal rendelkezik, az tapasztalta, hogy a legtöbb munkát a termékek összekészítése, csomagolása, dobozolása, címkézése jelenti. Ezt a terhet le tudjuk venni az Ön válláról is, keressen meg bennünket a Kapcsolat menüpontnál megadott elérhetőségeink valamelyikén.

Raktárkezelő rendszerünk

A jó raktár egyik feltétele egy kiváló raktárkezelő rendszer amellyel hatékonyan kezelhető és átláthatóan vezérelhető a teljes raktár logisztikai rendszer. Most szeretnénk bemutatni az általunk használt raktárkezelő rendszert.  A  integrált logisztikai rendszer kiválóan alkalmas a sok ügyféllel rendelkező raktár és logisztikai vállalkozás feladatainak a tökéletes ellátására. A rendszer rendkívül intelligens hiszen képes XML, IDOC, EDI illetve más módon formázott szöveges állomány kezelésére. Ez a tulajdonsága alkalmassá teszi, hogy képes interfészen keresztül kommunikálni más vállalati rendszerekkel is As2 csatornán, Ftp illetve más elektronikus módon. A raktárkezelő program kifejezetten a raktéri papírmentes működésre lett fejlesztve, mobil adatgyűjtők és vonalkódok segítségével kommunikál.

A rendszer mobilitása és hangolhatósága a különböző korszerű raktári igények kielégítésére szolgál, valós idejű riportok készítése, könnyen áttekinthető pontos információk a raktári folyamatok, dolgozók, és eszközök állapotáról. A valós idejű kommunikáció segítségével a vezetők könnyebben tudnak azonnali, hatékonyság növelő döntéseket hozni, ez pedig pozitívan hat a raktár működésére és az ügyfelek elégedettségére.

A rendszer része a modulból importált illetve más rendszerből (Idoc, XML, EDI, Paragon) kapott fuvarozási megbízások automatikus rögzítése. A rendszer képes a fuvarokat részfeladatokra bontva járatba tervezni. Akár több állomáson keresztül is megőrizve az összes logisztikai információt. A tárolt paraméterek gépjárművenként digitális aláírással vannak ellátva.

Egyszerűen visszakereshetők, illetve az interneten keresztül titkosított formában az illetékesek részére elérhetők. A fuvartervezést és szervezést teljes körűen támogatja a program, illetve az adatok átadására is képes az alkalmazások felé, ennek segítségével az adatokat megfelelően átlátható formában képes a felhasználó elé tárni módosításra illetve ellenőrzésre. Az adatátadás vissza irányban is működik a raktári alkalmazások között.

A nagy mennyiségű kevert beérkezés (visszáru) feldolgozása költségkímélő, billentyűzetenként illesztett vonalkód olvasókkal történik, ez gyors feldolgozást tesz lehetővé, ezáltal a hatékonyságot is növeli.
A raktárkezelő rendszer teljes körű komplex lekérdezési és statisztikai modullal ellátott.

Ügyfeleink saját árukészleteire illetve raktári adathalmazaira vonatkozó lekérdezéseket és riportokat tudunk lefuttatni, a folyamtokról és állapotról azonnali vagy előzmény adatokat lekérni személyzetről, eszközökről, göngyölegekről. Így egyértelmű képet kapunk a folyamatok állapotáról.

Egy kiváló raktár alapszolgáltatása az ügyfelek megfelelő naprakész pontos tájékoztatása, és ennek egyik feltétele a megfelelő raktárkezelő rendszer. Cégünk korszerű és kiváló szolgáltatásokat kíván biztosítani ügyfeleinek. Meg kíván felelni a mindenkor érvényben lévő minőségbiztosítási rendszereknek amelyek garantálják az elvárt minőségi szolgáltatásokat és az egyenletesen magas színvonalat. Lehetőség van rá, hogy ügyfeleink saját rendszerét használjuk interfészen keresztül, így használjuk a QAD valamint C.S.B. rendszereket is.

Milyen egy kiváló raktárkezelő rendszer?

A kiváló raktárkezelő rendszer (Warehouse Management System, WMS) kulcsszerepet játszik a raktári működés hatékonyságának növelésében és az átláthatóság biztosításában. Egy ilyen rendszer főbb jellemzői a következők:

  • Valós idejű készletkövetés: Az áruk mozgását folyamatosan nyomon követi, így pontos információkat nyújt a készletekről, ezzel minimalizálva a hibákat és a leltárhiányt.
  • Automatizált folyamatok: Automatizálja a raktári műveleteket, mint például a beérkező áruk átvétele, tárolása, áthelyezése és kiszállítása, így csökkenti az emberi hibák esélyét és növeli a hatékonyságot.
  • Skálázhatóság: Rugalmasan bővíthető és alkalmazkodik a változó üzleti igényekhez, legyen szó kis, közepes vagy nagy raktárkapacitásról.
  • Integráció más rendszerekkel: Zökkenőmentesen kapcsolódik más vállalatirányítási rendszerekhez (ERP, TMS), így átfogó adatkezelést és logisztikai koordinációt biztosít.
  • Költséghatékonyság: Optimalizálja az erőforrások felhasználását és csökkenti az üzemeltetési költségeket azáltal, hogy gyorsabb és hatékonyabb munkafolyamatokat tesz lehetővé.
  • Adatalapú döntéshozatal: Részletes jelentéseket és elemzéseket nyújt, amelyek segítik a vezetőket az adatalapú döntések meghozatalában és a raktári teljesítmény optimalizálásában.

Ha ügyfeleinknek bármilyen kérdése merül fel szolgáltatásainkat illetve raktárunkat vagy a raktárkezelő rendszert illetően kérjük keressen bennünket a Kapcsolat menüpontnál található elérhetőségeinken vagy kérjen szolgáltatásainkra árajánlatot.

 

raktar-10-1024x768.jpg

Raktár bérlés, miért válasszon bennünket?

Raktárunk Budapesttől 15km-re, Törökbálint ipari övezetében lévő DEPO raktárvárosban helyezkedik el. A jól kiépített széles, gyorsforgalmú utaknak köszönhetően mind Budapestről, mind Pest megyéből könnyen és gyorsan megközelíthető. A raktár könnyen elérhető az M0-ás, M1-es illetve az M7-es autópályák felől is. Ez a raktárváros volt az első 1973-ban létrehozott logisztikai központ, és jó fekvésének illetve folyamatos fejlesztésének köszönhetően ezt a piac meghatározó szerepét azóta is megőrizte. A raktárváros területén minden megtalálható amellyel a teljes körű és komplex szolgáltatásokat biztosítani tudjuk. Saját, nemzetközi forgalomba kötött iparvágányokkal rendelkezünk, melynek segítségével teljes Európa vasútvonalai elérhetőek, ezáltal a vasúton érkező áru rámpán keresztül közvetlenül a raktárunkba rakodható be. A rámpák segítségével teherautóról illetve kamionról is közvetlenül rakodhatunk a raktárakba, akár kézi eszközökkel, akár targoncával is.

A raktárvárosban saját vámhivatal működik a területen teljes körű vámügyintézéssel, vámraktározással és regisztrációs adó ügyintézéssel. Széleskörű szolgáltatással és gyors ügyintézéssel állunk ügyfeleink rendelkezésére a vámoltatás során is. A raktárváros területén kényelmes széles utak segítik a zavartalan közlekedést, és sok parkolóhely is található.

A raktárbázis teljes területén éjjel-nappal sorompós beengedés, portaszolgálat és kamera rendszer vigyázza az elhelyezett értékeket. A parkolás könnyű, a raktártól nem messze étterem, kávézó és vámudvar is található.
Raktárunk az országban az elsők között kapta meg a NÉBIH első betárolási hely minősítését, ezért cégünket 2014-ben a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal Élelmiszer Magyarországi első betárolási hellyé nyilvánította. A regisztrált első magyarországi tárolási helyek a NÉBIH weboldalán található kereső segítségével elérhetők.
Az áru szállításához, illetve mozgatásához megfelelő és korszerű eszközökkel rendelkezünk. A hűtött árut zsiliprendszeren keresztül érkeztetjük, ezáltal az áru minősége nem változik, hiszen a lerakodástól a fagyasztó raktárba való megérkezésig nem csökken a hűtés hatékonysága.

A kiváló tárolási követelmények, a tágas, tiszta és világos raktár, a jó közlekedés és a kényelmes rakodhatóság nálunk alapértelmezett tulajdonságok. Raktárainkat folyamatosan bővítjük, és hamarosan újabb 6000nm raktárterület kerül átadásra, amelyet ügyfeleink igényei szerint alakítunk ki. Minden raktárunkat több évtizedes tapasztalat alapján kiváló szakembereink segítségével tervezzük meg illetve üzemeltetjük. A raktárakban modern nyilvántartási rendszer gondoskodik az átláthatóságról.

Célunk ügyfeleink igényeinek maradéktalan és kiváló minőségű kiszolgálása nagyon kedvező áron. Mivel a raktárváros infrastruktúrája rendkívül korszerű, ezért költségeinket is alacsonyan tudjuk tartani, ezért raktárainkat kiváló piacvezető áron tudjuk bérbe illetve kiadni. Ügyfeleink már 1nm-től bérelhetnek raktárhelyet több ezer négyzetméterig, tárolhat nálunk a hűtőrendszer segítségével hűtést illetve fagyasztást igénylő termékeket is, raklapon, zsákban, dobozban vagy akár ömlesztve is.

Rendelkezünk hűtő és fagyasztó raktárakkal is, a hűtőtérben korszerű digitális automata rendszer ügyel a megfelelő hőfokok biztosítására. A hűtőtérben lehetőség van raklapos, illetve ömlesztett áru tárolására is. A termékek feliratozására és címkézésére rendelkezünk megfelelő felszereléssel, tehát ezeket a feladatokat is helyben meg tudjuk oldani.

Raktáraink tágas és világos elrendezésűek, nagy belmagasságúak. Tároló felületeink alkalmasak a raklapos tárolásra, a polcos tárolásra, illetve az ömlesztett árut illetve a zsákos árut is megfelelően tudjuk tárolni. Raktáraink belső elrendezését kiválóan tudjuk ügyfeleink igényei szerint átalakítani, berendezni, elkülöníteni.
Ügyfélszolgálati irodánk korszerűen felszerelt, ügyviteli illetve raktárkezelő programjaink segítenek az áru nyilvántartásában illetve az árukezelésben.

A kartondoboz kereskedelmi üzletág fejlesztésével nem csak a raktározás hanem a csomagolás is megoldott. Le tudunk gyártatni és be tudunk szerezni kartondobozokat bármilyen formában, méretben illetve ezeket a dobozokat is fel tudjuk címkézni. Nagyobb megrendelés esetén a dobozhoz a szerszámot is le tudjuk gyártatni. Így ügyfeleink csomagolási gondjait is át tudjuk vállalni. A http://dobozbox.hu weboldalunkon az aktuális készleteinkről is tájékozódhat.

A Real-Box Logisztikai Kft. széleskörű szolgáltatásaival folyamatos és megbízható szolgáltatást nyújt meglévő- és jövőbeli ügyfeleinek. A szolgáltatások versenyképes minőségét a HACCP és ISO 9001:2015 tanúsítvány garantálja.

 

Hűtő és fagyasztókamrák

Hűtött raktár

A REAL BOX raktárbázis területe  1300㎡-es hűtő és fagyasztókamrával bővül. Ebből

  • külön fagyasztókamra: 1000 ㎡ – 18 ℃
  • hűtőkamra: 300 ㎡ + 4 ℃

A hűtő és fagyasztókamrák hőmérsékletileg naplózhatók. A hűtőkamrákhoz hűtött komissiótér tartozik. A hűtőkamrákban előrecsomagolt élelmiszerek tárolhatók, sajt, tejtermékek, húskészítmények, hűtött péksütemények, zöldségfélék, élelmiszeripari alapanyagok. Darabos termékek is beszállíthatók! A magyarországi első betárolási engedély ide is érvényes, tehát a harmadik országból vagy tagállamok közötti kereskedelemből származó hűtést, fagyasztást igénylő élelmiszert tudjuk raktárunkban fogadni, és tárolni.

A hűtött raktárt és a rámpához beálló járművet egyedi tervezésű átjáróval kötjük össze, ezáltal megőrizve a hűtőkocsiból való kirakodáskor és a hűtőházba való átrakodáskor a hűtési láncot. Ezáltal a raktárunkba beszállított és kiszállított áruféleségek maradéktalanul megtartják azt a hőfokot, amelyet a tárolásuk és kezelésük megkíván, ezzel biztosítjuk beszállítóinknak a folyamatos kiváló minőségű hűtött tárolást és komissiót.

Promóciós film:

A hűtést és fagyasztást igénylő termékekre kívánság esetén csomagolást és dobozolást is tudunk vállalni, valamint címkével tudjuk őket ellátni. A hűtést igénylő termékek szállításához modern hűtőkocsikkal rendelkezünk. A Realbox Logisztikai Kft. nagymúltú, megbizható hátterű, raktári és logisztikai tevékenységgel foglalkozó cég, amely teljes és átfogó szolgáltatásokat tud nyújtani ügyfelei számára, immár hűtött raktár kapacitásával is. A hűtő és fagyasztókamrák 2016-07-01-től vehetők igénybe. A hűtést és fagyasztást igénylő termékek raktári tárolásával kapcsolatban kérjük keresse munkatársunkat a Kapcsolat menüpontnál található elérhetőségeink valamelyikén.

hutott-raktar-01
hutott-raktar-03
hutott-raktar-05
hutott-raktar-06
hutott-raktar-08
hutott-raktar-09
hutott-raktar-10
hutott-raktar-11
hutott-raktar-12
hutott-raktar-13
hutott-raktar-14
hutott-raktar-15
hutott-raktar-16
hutott-raktar-17

Élelmiszer Magyarországi első betárolási hely

elelmiszer-magyarorszagi-elso-betarolasi-hely

Tájékoztatjuk Kedves Ügyfeleinket, hogy a REAL BOX Logisztikai Kft.-t a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal Élelmiszer Magyarországi első betárolási hellyé nyilvánította.

A regisztrált első magyarországi tárolási helyek a NÉBIH weboldalán található kereső segítségével elérhetők.

http://portal.nebih.gov.hu/elso-betarolasi-hely-kereso

Mi számít első magyarországi tárolási helynek?

A Magyarország területén lévő létesítmény, ahova a harmadik országból vagy tagállamok közötti kereskedelemből származó élelmiszert forgalomba hozatal, illetve feldolgozatlan vagy feldolgozott termék előállítás céljára először betárolták.

Az Európai Unió területére – így Magyarországra is – élelmiszert behozni csak a hatályos állategészségügyi és élelmiszerbiztonsági előírásoknak megfelelően lehet.

A behozatal feltételei attól függően változhatnak, hogy az Európai Unió más tagállamából vagy az Európai Unión kívüli, úgynevezett harmadik országból történik a behozatal, továbbá, hogy milyen (pl. állati eredetű, nem állati eredetű) termékről van szó.

A behozatal során biztosítani kell a behozott termék tételeinek és a hozzátartozó kereskedelmi okiratoknak az egyértelmű megfeleltethetőségét, azonosíthatóságát, és ezek által a nyomonkövethetőségét.

A külföldről behozott élelmiszerek első magyarországi tárolási helyét az azt üzemeltető vállalkozónak be kell jelenteni a létesítmény telephelye (tárolási hely) szerinti kerületi hivatalhoz (a Megyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatósága területileg illetékes Állategészségügyi és Élelmiszer-ellenőrző Hivatala).

A szállítmányokról nyilvántartást kell vezetni, és a nyomon-követhetőséget biztosító dokumentumokat meg kell őrizni. A beérkezett szállítmányokról a 3/2010. VM rendeletben részletezettek szerint jelentést kell küldeni a kerületi hivatalhoz. (3/2010. VM rendelet az élelmiszer-előállítással és – forgalmazással kapcsolatos adatszolgáltatásról és nyomonkövethetőségről 4. §)

raktar-belso.jpg

Általános raktározás

Szolgáltatásaink0

raktar-belsoRaktárunkban akár 12.000 m² fedett raktári helyet és 800 m2 fedetlen, kültéri, elkerített területet tudunk biztosítani kereskedelmi áruk tárolására. Korszerű raktárral, tömbös és tárhelyes tárolási rendszerrel, modern raktár programmal biztosítjuk a gyors kiszolgálást és a pontos nyilvántartást partnereink részére. A raktárainkban sokféle kiszerelésű, csomagolású áruféleségnek meg tudjuk oldani a mozgatását, tárolását, legyen az dobozban, raklapon, vagy akár zsákokban is. A raktárban tárolt áruk mozgatására korszerű dízel és elektromos targoncákkal, valamint kézi és gépi eszközökkel rendelkezünk. A raktáraink a legkorszerűbb, magas teherbírású, moduláris polcrendszerekkel vannak felszerelve. A padló csúszásmentes műanyaggal van burkolva, így biztosítjuk a világos, tiszta, száraz raktári körülményeket. A telephely őrzés-védelemmel és kamerarendszerrel van ellátva, a portaszolgálat non-stop üzemel. A nálunk tárolt áruhoz teljes logisztikai szolgáltatás is kérhető, úgy, mint ki-betárolás, fóliázás, címkézés, dobozolás, átcsomagolás, pántolás, szállítás stb. A részletekkel kapcsolatban érdeklődjön irodánkban.  Tapasztalt, megbízható raktáros munkatársaink a garancia arra, hogy a raktározás legnagyobb élőmunkát igénylő feladatai, mint a komissiózás, csomagolás, címkézés is szakszerűen és határidőre elkészülnek

raktar-001
raktar-002
raktar-003
raktar-03
raktar-004
raktar-04
raktar-06
raktar-10
raktar-12
raktar-13
raktar-14
raktar-15
raktar-16
raktar-17
raktar-18
raktar-19
raktar-20
raktar-belso

Raktározással kapcsolatos tevékenységeink

Betárolás

Beszállítás, kiszállítás

raktar-19Belső anyagmozgatás

  • Raktárrendezés
  • Aktív tárhelyek feltöltése
  • Visszatárolás komissiótérből
  • Raktári kiszedés és berakás

Bevételezés

  • Megrendelés nélkül érkező termékek bevételezése
  • Szállítmány ellenőrzése (cikkszám, adagszám, darabszám, gyári szám, stb.)
  • Átvételi bizonylat előállítása

Címkézés

raktar-17Csomagolás

Minőségbiztosítás

  • Bejövő szállítmányok címkézés utáni végellenőrzése.
  • Gyártásból beérkező anyagok bevizsgálása, értékelése
  • Kimenő szállítmányok összeszedés utáni értékelése

Kiszedés

  • Szállítmányok egész raklapos összekészítése vagy közvetlen járműre rakása
  • Szükség esetén lejárati idő, FIFO figyelése
  • Kiszedés optimalizálása

raktar-15Komissiózás

  • Cikkek összegyűjtése különböző tároló helyekről komissiózó raklapra
  • Bejárási út optimalizálása
  • Anyagok egymásra helyezhetőségének, méretének figyelése

Leltározás

Szállítás, fuvarozás, költöztetés, áruszállítás.

Raktározással kapcsolatos tevékenységeink

A raktározás egy olyan terület, amely kulcsszerepet játszik a logisztikai lánc zökkenőmentes működésében. Az áruk biztonságos tárolása és kezelése elengedhetetlen a hatékony kiszállításhoz és az ügyfelek elégedettségéhez. Az alábbiakban bemutatjuk, hogy raktározási tevékenységeink milyen szolgáltatásokat és megoldásokat kínálnak partnereinknek.

1. Raktárkapacitás és elhelyezkedés

Cégünk korszerű raktárhelyiségeket kínál különböző méretű és típusú áruk számára. A stratégiai helyszíneken található raktáraink lehetővé teszik, hogy az áruk gyorsan és hatékonyan juthassanak el az ügyfelekhez, függetlenül attól, hogy belföldi vagy nemzetközi szállításról van szó.

2. Raktárkezelés és rendszerek

A modern technológia és raktárkezelési rendszerek (WMS) alkalmazásával folyamatosan optimalizáljuk a raktározási folyamatokat. Az elektronikus készletnyilvántartás és valós idejű adatfrissítés lehetővé teszi, hogy pontosan nyomon követhessük a készletek mozgását, és azonnali információkat biztosítsunk partnereink számára.

3. Komplex logisztikai szolgáltatások

Raktározási tevékenységünk részeként átfogó logisztikai szolgáltatásokat nyújtunk, beleértve az áruk átvételét, tárolását, összekészítését és kiszállítását. Testreszabott megoldásokat kínálunk különböző iparágak számára, figyelembe véve a termékek sajátos tárolási és kezelési igényeit.

4. Biztonság és kockázatkezelés

A raktárainkban kiemelt figyelmet fordítunk az áruk biztonságára. Kamerarendszerek, 24 órás őrzés-védelem, és modern tűzvédelmi rendszerek gondoskodnak arról, hogy az áruk maximális biztonságban legyenek. A folyamatosan frissített kockázatkezelési protokollokkal minimalizáljuk a lehetséges veszteségeket és kockázatokat.

5. Környezetbarát megoldások

Fontosnak tartjuk, hogy tevékenységeink során figyelembe vegyük a környezetvédelmi szempontokat. Raktáraink energiahatékonysági szempontból optimalizáltak, és zöld megoldásokat alkalmazunk az energiafelhasználás csökkentése érdekében. Emellett a hulladékgazdálkodás és az újrahasznosítás is integrált része raktározási folyamatainknak.

6. Rugalmas szolgáltatások

Az üzleti igények változnak, és mi rugalmasan alkalmazkodunk ezekhez. Szolgáltatásaink méretezhetők, így kis és nagy volumenű raktározási igényeket egyaránt ki tudunk elégíteni. Akár szezonális tárolásról, akár hosszú távú készletezésről van szó, partnereink számíthatnak ránk.

Összegzés

Raktározási szolgáltatásaink célja, hogy ügyfeleink számára hatékony, biztonságos és környezetbarát megoldásokat nyújtsunk. A modern technológia, a professzionális raktárkezelés és a személyre szabott megoldások révén hozzájárulunk a logisztikai folyamatok optimalizálásához, segítve partnereinket abban, hogy versenyelőnyre tegyenek szert a piacon.

Raktározási feladatok egyéni igények alapján. Keressen bennünket, ha egyéni raktározási módszert és kezelést igénylő termékei, áruja van, és közösen megtaláljuk az Önnek legmegfelelőbb megoldást.

 

Kérdése van?

Bármilyen raktározással, betárolással, csomagolással, dobozolással, illetve szállítással kapcsolatos kérdésekkel keresse kollégáinkat a megadott elérhetőségeinken, vagy hívjon bennünket munkaidőben 7-16-óráig telefonon. Köszönjük érdeklődését!

Partnereink